Schneemusikanten
Schneemusikanten

Schneemusikanten

Musikanten spuits auf

und mochts uns a Freid,

heit seid’s so guad drauf,

drum nutzt’s de schee Zeit.

Es wisst’s ned, ob moag’n scha

a Tauweda kimmt,

geg’n des ma nix doa ka

und ’s Lebn von eich nimmt.

Dann head neamd mehr d’Liada

und d’Musi, de schee,

zu Wossa werd’s wieder,

es is Zeit zum geh!

Des Kreuz hod a jeda,

ob du oder i,

ob iatz oder speda,

a moi geht’s dahi.


Mit diesen wunderschönen Zeilen möchten wir uns bei allen Freunden und Bekannten bedanken, die uns beim Neujahrs-Anblasen in Jandelsbrunn und Heindlschlag so herzlich aufgenommen und bewirtet haben.

Wir wünschen Euch allen nochmals von Herzen ein Gutes Neues Jahr 2022 und ja, was das Allerwichtigste ist, Gesundheit!

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert